1,2,3 MAJA
Zabierz DRZEWA NA MAJWK
teatr odwrcony zaprasza na wydarzenie pene medytacji i odpoczynku od nawietlenia ekranem. Teatr relaksacyjny, skoncentrowany nie na przedstawianiu tylko na kreowaniu warunkw do poczenia z natur.
teatr odwrcony rozpocz projekt badawczy Nove laboratorium. Jego celem jest poszukiwanie nowych form teatru, korespondujcych z potrzebami widzw w odmienionej rzeczywistoci.
Na majwk proponujemy medytacj o naturze. Relaksacj muzyczno teatraln gotow, by uczestniczy w niej na ywo w teatrze lub z dobrymi suchawkami w wybranej przez siebie przestrzeni najlepiej w lesie, parku lub ogrodzie.
Potrzebujemy wytchnienia. Pozwoli sobie na przestrze z nic. Jaki punkt zero. Czas na oddychanie. Miejsce ciche, ciemne i ciepe, w ktrym samotno jest szans. Kantorowski pokoik wyobrani, w ktrym moemy poczu delikatn obecno teatru.
Teatru, ktry, stskniony za widzem, zabiera go w godzinn podr do wiata wrek, dwikw i drzewoludzi.
Na potrzeby czasw - odbieramy teatrowi obraz. Zostawiamy niewidzialne: dwik, sowo, wibracj, obecno, niepowtarzalno i wsplnot - elementy niezbdne w alchemii tej dziedziny sztuki.
Tak, jak nam niezbdne s drzewa.
Mijane obojtnie rosn wrd nas. Na skwerach, przy parkingach, w parkach kieszonkowych. By moe, jeli zaczniemy je dostrzega , Krakw stanie si pulsujcym krajobrazem penym okazji do wsuchania si w ich magiczn opowie.
Drzewa
Tekst: Karolina Fortuna
Reyseria: Szymon Hieronim Budzyk
Piano: Oskar Cenkier
Wrki: Lena Witkowska , Marianna Zabawa
Projekt jest wspfinansowany ze rodkw Miasta Krakowa.
BILETY: 11 z, ekobilet.pl/teatrodwrocony
FORMA SPEKTAKLU:
Teatr podejmuje wyzwanie stworzenia teatru w scenerii drzew.
Warunki:
1. Kup bilet w systemie ekobilet.pl/teatrodwrocony
2. Zaplanuj dzie wydarzenia:
miejsce, w ktrym bdziesz chcia przeywa spektakl (las/ park/ ogrdek/ taras/ fotel/ ko)
godzin tylko dla siebie i drzew. O dowolnej porze dnia.
3. W dniu wydarzenia otrzymasz link do pasma dwikowego, ktre bdzie dla Ciebie aktywne przez 24 godziny. Przygotuj dobre suchawki i...
wyrusz w kierunku drzew .
|