Myli towarzyszce przygotowaniu spotkania z uczestnikami:
1. Akustyk w Teatrze Cricot 2
rola usugowa
rola wsptwrcza
2. Dwik Wielkim Aktorem wspbudujcym napicie spektaklu (Twrcze waciwoci aktora [w:] T. Kantor, Dzieo i proces, t. II)
3. Rola dowiadczenia i jego braku.
4. Wspodczuwanie:
Kantor
aktor
dwik
5. Aura dwikowa towarzyszca procesowi twrczemu na prbach, w domu i w yciu elementem integrujcym i dajcym poczucie bezpieczestwa i siy.
6. Czynniki inspirujce:
Twrca
rozwj zdarze na scenie rozmowy
wasne przemylenia, impulsy, ryzyko
rda dwiku:
materia gotowy, zastany
materia poszukiwany, niekiedy zastpczy
materia ZNALEZIONY i jego przetwarzanie, zgodnie z sugestiami Twrcy, ale i wedug wasnej inwencji i ryzyka
nagrania wasne
7. Techniki analogowe i cyfrowe zalety i wady.
Etiudy wykonane wsplnie z Uczestnikami przy uyciu sprztu analogowego (magnetofon szpulowy klejenie tamy; magnetofon kasetowy)
8. Prezentacja spektaklu Niech sczezn artyci z uyciem miksera i ingerencjami, dla uzmysowienia istoty gry kierunkami.
9. Analiza budowy postaci Jonasza Sterna z ostatniego spektaklu, z pozycji akustyka. Materia z prb, czciowo niepublikowany.
10.
obraz-ruch-sowo-dwik-czas-tempo-nastrj-rytm-repetycje-narastanie
WYRAZ UTWORU
KANTOR KOMPOZYTOR
POJCIA MYLCE DOBRODZIEJSTWEM SZTUKI KANTORA poszukiwanie ich w sferze dwikowe
|